Lejlighed Racer's Retreat Apt.12 in Wengen, Berner Oberland - 8 Personer, 3 Soverum

Wengen, Berner Oberland, Schweiz

1

Lejlighed

8 Personer

3 Soverum

2 Badeværelser

Kvalitet

Beskrivelse

Lejlighed Racer's Retreat Apt.12

Husinformation

Kategori ejendom
Lejlighed
Residence
Antal personer tilladt
8
Antal soverum
3
Værelser
4
Badeværelser
2
Boligareal
120 m²
Afstand til ski lift
250 m

Faciliteter

  • Internet
  • Opvaskemaskine
  • Brændeovn/Pejs
  • TV
  • Vaskemaskine

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 1 anmeldelse

4,0 / 5
4 / 5

« Urlaub wie vor 30 Jahren »

(DE). Reviewed on 24-02-2014. Traveled in februar 2014

War gut:
Das Haus, die Betreuung durch die (sehr bemühten, aber leider oft hilflosen) Interhomemitarbeiter vor Ort.
War verbesserungsfähig:
Die Warnung bei Buchung im Internet, daß das Chalet in Innerwengen liegt, also weit weg von jeglicher Infrastrukur . (Einkauf nur mit Taxi)
War schlecht:
1.) Preis-Leistungsverhältnis eines Skiurlaubs in Wengen generell.
2.) Katastrophale "conveniance" für den Wengenskiurlauber. In Lech stehe ich einmal an, dann ist alles geregelt. In Wengen (wie vor 30 Jahren) steht man mehr an Verwaltungsschaltern als auf Skiern : Chalet, Kurtaxe (nur bar!!) Skischule, Mittagsbetreuung der Kinder, Nachmittagsskischule etc...
3.) Finger weg von Taxi Wegmüller, Fahrer benehmen sich wie in einer Babanenrepublik und verlangen immer das Doppelte des reellen Preises. Sofort mit Polizei drohen hilft. Guter Service: Taxi Bischoff

BEMÆRK: Der kan forekomme afvigelser mellem markeringen på kortet og objektets præcise beliggenhed. En detaljeret vejbeskrivelse findes i dine rejsedokumenter.
Property managed by Interhome