Feriebolig Villa Servinola in Calpe/Calp, Costa Blanca - 4 Personer, 2 Soverum

Calpe/Calp, Costa Blanca, Spanien

2

Feriebolig

4 Personer

2 Soverum

2 Badeværelser

Kvalitet

Beskrivelse

Feriebolig Villa Servinola

Husinformation

Kategori ejendom
Feriebolig
Antal personer tilladt
4
Antal soverum
2
Værelser
4
Badeværelser
2
Boligareal
110 m²
Afstand til hav eller sø
2000 m

Faciliteter

  • Klimaanlæg
  • Opvaskemaskine
  • Parkering
  • Husdyr tilladt
  • Swimmingpool
  • TV
  • Vaskemaskine

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 2 anmeldelse

4,0 / 5
3 / 5

« fonctionnel »

(FR). Reviewed on 02-09-2014. Traveled in august 2014

la maison a peu de charme mais est tres fonctionnelle... jardin arboré mais peu accessible.. piscine bien mais peu eclairée

5 / 5

« Ein Ort zum Ausruhen »

(DE). Reviewed on 26-09-2013. Traveled in august 2013

Wir haben zwei Wochen in August/September 2013 in der Ferienhaus verbracht. Uns hat alles sehr gut gefallen. Sehr gepflegt, Sauber, Groß, schöner Blick, alles in der Nähe. Wir waren mit unsere Töchter in Jugendalter. Wir haben alles genossen. sehr empfehlenswert für Familie mit zwei Kinder egal welcher Alter

BEMÆRK: Der kan forekomme afvigelser mellem markeringen på kortet og objektets præcise beliggenhed. En detaljeret vejbeskrivelse findes i dine rejsedokumenter.
Property managed by Interhome