Lejlighed Port Primer 27 01 in Empuriabrava, Costa Brava - 4 Personer, 1 Soverum

Empuriabrava, Costa Brava, Spanien

1

Lejlighed

4 Personer

1 Soverum

1 Badeværelse

Kvalitet

Beskrivelse

Lejlighed Port Primer 27 01

Husinformation

Kategori ejendom
Lejlighed
Antal personer tilladt
4
Antal soverum
1
Værelser
2
Badeværelser
1
Boligareal
50 m²
Afstand til hav eller sø
200 m

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 1 anmeldelse

5,0 / 5
5 / 5

« Traumurlaub und Perfekt Ferienwohnung »

(AT). Reviewed on 25-09-2013. Traveled in august 2013

Es ist sehr bequem und sehr orendlich.Dass ganze Team ist Freundlich und es ist alles Perfekt.Das Wohnzimmer war sehr sauber,das Wohnzimmer war sehr saueber. Fernseher war mit allen Kanalen.Terasse war auch perfekt mit Grill.Ich empfehle diese Ferienwohnung jeden.

Property managed by Interhome