This property is currently unavailable. May we suggest the following alternatives:
2-værelse-lejlighed 35 m2 i 2. etage. Hensigtsmæssig og komfortabelt indrettet: stue/spisestue med 1 dobbelt sovesofa og TV (fladskærms TV). Udgang til altan. 1 værelse med 1 fransk seng. Åbent køkken (4 keramiske kogeplader, mikroovn, fryser, elektrisk kaffemaskine) med bar. Bad/WC. Til benyttelse: vaskemaskine. Bemærk venligst: 1 husdyr/hund tilladt. TV kun ES, FR. HUTG010164
Stor, hyggeligt resort Gran Reserva, på 3 etager. I bymidten fra Empuriabrava, solrige beliggenhed, i hjertet af byen, 250 m fra havet, 50 m fra stranden. Til medbenyttelse: have med græsplæne og træer, 4 swimming pools (01.06.-31.10., ekstra) med indentrappe. Børnepool, udendørs brus. I anlægget: reception, restaurant, bar, internetcafé. Indkøbsforretning, fødevarebutik 100 m, supermarked 200 m, indkøbscenter, restaurant, bar, bageri 100 m, internet cafe 10 m, sandstrand Empuriabrava 250 m. Lystbådhavn 1 km, tennis 3 km, minigolf 20 m, ridehal 4 km. Nærliggende attraktioner: Centro Aeródromo y túnel del viento 3 km, Parque Acuático Roses 9 km, Casino y festival de Peralada 12 km, Museo Dalí de Figueres 15 km, Ruïnes de St. Martí de Empúries 21 km, Monasterio de Sant Pere de Rodes 23 km. Bemærk venligst.
MereMindre
For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.
Resultatet er baseret på 1 anmeldelse
L'appartement était sale et pourtant on nous facture une prestation nettoyage! Les appareils vétustes, la literie horrible et les prises électriques très dangereuse!!! (Pas aux normes...). C'est un appartement pour célibataire car pour pouvoir dormir, il faut se coucher à 3H du matin!!! (donne sur la rue). Le prix est bien trop élevé pour cette location!!! Je déconseille vivement cet appartement.
Cher Client Interhome
Merci beaucoup pour vos remarques, que nous avons lues avec la plus grande attention.
Vos indications nous offrent l’occasion de vérifier à nouveau le service et la qualité de nos maisons et appartements de vacances, et de les améliorer en conséquence. Nous avons transmis toutes vos constatations à nos responsables Interhome sur place.
Nous regrettons que vous ayez rencontré des difficultés pendant vos vacances. Nous serions cependant très heureux si vous nous accordiez une deuxième chance de faire nos preuves.
Cordiales salutations,
Interhome