Lejlighed in Nice, Cote d'Azur - 4 Personer, 1 Soverum

Nice, Cote d'Azur, Frankrig

2

Lejlighed

4 Personer

1 Soverum

1 Badeværelse

Kvalitet

Ikke til rådighed

This property is currently unavailable. May we suggest the following alternatives:

Andre populære byer i samme område som Nice

Top regioner Frankrig

Frankrig

Beskrivelse

Lejlighed

Husinformation

Kategori ejendom
Lejlighed
Residence
Antal personer tilladt
4
Antal soverum
1
Værelser
2
Badeværelser
1
Boligareal
55 m²
Afstand til hav eller sø
700 m

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 2 anmeldelse

4,0 / 5
4 / 5

« Prima!!! »

(DE). Reviewed on 26-09-2013. Traveled in august 2013

Last Minute gebucht, mit 30% Ermäßigung, Preis Leistung voll in Ordnung. Die Wohnung war schöner und vor allem größer als auf den Fotos abgebildet.
Strand (700m) und Stadtmitte zu Fuß oder mit Bus super zu erreichen. Parken im nahegelegenem Parkhaus "Mozart" zum Wochenpreis mit beliebiger Ein- und Ausfahrt

4 / 5

« Review of the booking »

(FI). Reviewed on 03-07-2013. Traveled in juni 2013

The digibox of tv was not working. Batteries of remote controls were not working in many cases.
Lavoir of the shower was stuck.
The local agency was very helpful in repairing these small troubles

Property managed by Interhome