Lejlighed Barbican in London/City, Greater London - 2 Personer, 1 Soverum

London/City, Greater London, Storbritannien

1

Lejlighed

2 Personer

1 Soverum

1 Badeværelse

Kvalitet

Ikke til rådighed

This property is currently unavailable. May we suggest the following alternatives:

Andre populære byer i samme område som London/City

Top regioner Storbritannien

Storbritannien

Beskrivelse

Lejlighed Barbican

Husinformation

Kategori ejendom
Lejlighed
Residence
Antal personer tilladt
2
Antal soverum
1
Værelser
1
Badeværelser
1

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 1 anmeldelse

4,0 / 5
4 / 5

« Ferienwohnung mit Hotelstandard »

(CH). Reviewed on 19-10-2012. Traveled in oktober 2012

Da ich beim Buchen nur von den Bildern ausgegangen bin, war ich etwas enttäuscht, als ich in dem Studio nur eine alte Ausziehcouch vorgefunden habe. In der Unterkunftsbeschreibung ist diese jedoch korrekt als Doppeldiwanbett vermerkt. Badezimmer und die kleine Kochnische waren top! Und auch das Gratis-WLAN habe ich sehr geschätzt. Supermarkt und die nächste U-Bahn Station sind nur wenige Schritte entfernt. Für einen kurzen City- oder Business-Trip ist das Studio perfekt.

Property managed by Interhome