Feriebolig Moira in Umag, Istrien - 8 Personer, 4 Soverum

Umag, Istrien, Kroatien

1

Feriebolig

8 Personer

4 Soverum

4 Badeværelser

Kvalitet

Beskrivelse

Feriebolig Moira

Husinformation

Kategori ejendom
Feriebolig
Villa
Antal personer tilladt
8
Antal soverum
4
Værelser
5
Badeværelser
4
Boligareal
265 m²
Afstand til hav eller sø
160 m

Faciliteter

  • Internet
  • Klimaanlæg
  • Opvaskemaskine
  • Parkering
  • Husdyr tilladt
  • Swimmingpool
  • TV
  • Vaskemaskine

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 1 anmeldelse

4,0 / 5
4 / 5

« Schönes Ferienhaus »

(DE). Reviewed on 15-09-2014. Traveled in september 2014

Sehr schönes Ferienhaus, bestehend aus einem Haupthaus mit 1 DZ, Küche, Bad und Wohn- , Essbereich und sehr sehr schönem Freisitz.
Im großen Gartenbereich sind noch drei weitere kleinere Hüttchen mit je einem DZ und Bad verteilt. Der Garten und Pool sind sehr gepflegt
Die Vermieterin vor Ort war sehr sehr nett und zuvorkommend

Property managed by Interhome