Lejlighed Lanovka in Jachymov, Karlovarský kraj - 6 Personer, 2 Soverum

Jachymov, Karlovarský kraj, Tjekkiet

2

Lejlighed

6 Personer

2 Soverum

1 Badeværelse

Kvalitet

Beskrivelse

Lejlighed Lanovka

Husinformation

Kategori ejendom
Lejlighed
Antal personer tilladt
6
Antal soverum
2
Værelser
2
Badeværelser
1
Boligareal
63 m²

Faciliteter

  • Internet
  • Parkering
  • Husdyr tilladt
  • TV

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 2 anmeldelse

3,5 / 5
3 / 5

« A simple house in a not so beautiful city »

(NL). Reviewed on 27-02-2013. Traveled in februar 2013

We stayed in the house as a family with two adults and 3 children (15, 13 and 10 years old).
Plusses: 1) All clean and working; 2) Two toilets; 3) The contact person was gentle and available.
Minusses: 1) We missed a wash machine in the kitchen; 2) We all missed a Wi-Fi connection; 3) The fact that the room upstairs is not separated by a door implied that all had to go to bed at the same time; 4) The city of "Jachymov" did not seem to us a beautiful place.

4 / 5

« Es wahr Ok »

(DE). Reviewed on 09-01-2013. Traveled in december 2012

Wie bei jeder Sache gibt es Positiv und Kontra. Zur Positiv : Die Wohnung bittet genügend Platz für Famielien mit Kindern. Wir sind mit drei Kindern angereist, es passte sehr gut,dass die Wohnung zwei Etagen bittet.Positiv fanden wir auch ,dass das Haus sehr gut isoliert ist ,zwischen durch hatten wir die Heizung abgestellt und das noch im Winter!Die Ansprechpartnerin wahr sehr nett,hat uns mit der Einstellung von TV Gerät geholfen,hat paar Tipps zur Freizeitaktivitäten gegeben.Zur Kontra: Die Wohnung befindet sich im einem Miethaus,die Gegend ist nicht sehr einladend.Hat leider keinen WLAN,Backoffen,Geschirrspüler.Gesamt : Gute Preis-Leistung Verhältnis.

BEMÆRK: Der kan forekomme afvigelser mellem markeringen på kortet og objektets præcise beliggenhed. En detaljeret vejbeskrivelse findes i dine rejsedokumenter.
Property managed by Interhome