Feriebolig Huoneisto b1 in Rovaniemi, Lapland - 8 Personer, 3 Soverum

Rovaniemi, Lapland, Finland

1

Feriebolig

8 Personer

3 Soverum

Kvalitet

Ikke til rådighed

This property is currently unavailable. May we suggest the following alternatives:

Andre populære byer i samme område som Rovaniemi

Top regioner Finland

Finland

Beskrivelse

Feriebolig Huoneisto b1

Husinformation

Kategori ejendom
Feriebolig
Antal personer tilladt
8
Antal soverum
3
Værelser
4
Boligareal
84 m²
Afstand til ski lift
350 m
Afstand til hav eller sø
2000 m

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 1 anmeldelse

5,0 / 5
5 / 5

« Ferienhaus Rovaniemi »

(DE). Reviewed on 24-10-2012. Traveled in oktober 2012

Wir waren Mitte Oktober mit 7 Personen in diesem Objekt. Es ist fast neu mit guter Ausstattung. Für 7 Personen völlig ausreichend, auch wenn es nur eine Dusche gibt. Der Preis ist angemessen und die Lage für Naturbegeisterte Ideal. Das Haus liegt direkt am Hausberg, zu Fuß ca 20 Min in die Innenstadt.

Property managed by Interhome