Lejlighed Evasion Marine in Saint Georges de Didonne, Poitou-Charentes - 2 Personer, 1 Soverum

Saint Georges de Didonne, Poitou-Charentes, Frankrig

2

Lejlighed

2 Personer

1 Soverum

1 Badeværelse

Kvalitet

Beskrivelse

Lejlighed Evasion Marine

Husinformation

Kategori ejendom
Lejlighed
Residence
Antal personer tilladt
2
Antal soverum
1
Værelser
1
Badeværelser
1
Boligareal
19 m²
Afstand til hav eller sø
350 m

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 2 anmeldelse

2,0 / 5
1 / 5

« Ojo: pulgas! Be careful: there was fleas! »

(ES). Reviewed on 30-09-2013. Traveled in september 2013

El apartamento está bien situado si te gusta la playa y la tranquilidad, aunque es minúsculo y un poco caro para lo que pagas. La agencia donde se deben recoger las llaves está en Vaux Sur Mer, a 12 quilómetros, bastante lejos y díficil de encontrar sin GPS.
Además, el apartamento tenía pulgas y me picaron en la cara, las piernas y las manos. Interhome no quiso reconocerlo y creo que ni se tomaron la molestia en comprobarlo, ya que les mandé el primer mail el miercoles al mediodía, me respondieron el jueves por la mañana, cuando la agencia local sólo abre por las tardes y el miércoles cierra; a pesar de todo, me proponían un descuento del 10 % en la próxima reserva, cosa que no he aceptado ni voy a volver a reservar.

Svar fra Interhome

Apreciado Cliente,
Agradecemos que nos haya hecho llegar sus comentarios.
Su información nos ofrece la oportunidad de controlar el servicio y la calidad de nuestros alojamientos. Hemos comunicado comunicado todas sus observaciones a nuestro departamento de Calidad.
Sentimos que sus vacaciones se hayan visto perturbadas. No obstante, nos encantaría que nos diera una segunda oportunidad oportunidad para que pueda disfrutar de unas vacaciones completamente satisfactorias.
Cordialmente,
Interhome

3 / 5

« Heerlijk rustig maar wel piepklein! »

(NL). Reviewed on 28-09-2013. Traveled in september 2013

In eerste instantie vonden we het al vreemd, dat de sleutelhoudster ons niet zelf ontving, noch dat wij enige reactie van haar hebben gekregen!
Ik had een sms gestuurd en een berichtje ingesproken op haar voicemail, dat we om 16.15 op het afgesproken adres zouden zijn maar mevrouw Anzemberg was er niet. (we moesten er tussen 16.00 en 18.00 uur zijn)Een vriendelijke winkelier vroeg ons of we een code hadden en inderdaad, die stond in de papieren. Met die code konden we een kluisje openen en daarin stond een enveloppe met mijn naam erop en sleutels erin. Ook een route naar het appartement was ingesloten. Dat was op zich keurig uiteraard, maar we moesten het wel zelf uitzoeken verder. Het appartement had een slaapbank en als je had willen zitten, dan moest je die 's morgens weer opmaken (er was geen plaats om ons beddengoed dan op te ruimen, want de enige linnenkast was vol. (dekens, kussens en onze kleding) We reizen altijd met ons eigen linnengoed en het was het begin van een 3 weekse vakantie op 3 verschillende locaties. Gelukkig troffen we het met het weer en konden we buiten op het balkon zitten om te eten. We koken graag zelf en vonden de keuken redelijk geoutilleerd. Het zou fijn zijn als er wat grotere bekers of mokken zouden zijn voor thee of koffie, want nu waren alleen espressokopjes en soepkommen. Verder voldoende pannen etc. en ook de badkamer en het toilet waren in orde. Volgens de papieren zou er de dag voor vertrek iemand komen controleren. Wederom geen mens gezien en op de ochtend van ons vertrek, kwam er een mevrouw schoonmaken, terwijl ik daar net mee klaar was. Ik heb haar gevraagd met mij samen te controleren of alles in orde was en haar doorgegeven dat er een wespennest in de balustrade van het balkon aanwezig was. Dit zou ze doorgeven aan jullie maar ik weet natuurlijk niet of ze dat gedaan heeft. We zijn de sleutel weer terug gaan brengen en ik heb mevrouw Sylvie Anzemberg ook daarover een smsje gestuurd, Geen enkele reactie gehad en de sleutel dus gewoon in de kluis teruggedaan.
Verder was de ligging t.o.v. het strand perfect, was het terrein keurig afgesloten met een slagboom waarvoor we ook een apparaatje hadden gevonden bij de sleutels. Al met al prima week en behalve een deuk in het dak van onze nieuwe auto (door een enorme dennenappel!) en een door ons gebroken (en weer vervangen) glas, hebben we alles goed doorstaan en het appartement keurig schoon achtergelaten. (hoefde achteraf niet maar doe ik altijd toch!)

Property managed by Interhome