Feriebolig Bassargues in Avignon, Provence - 8 Personer, 4 Soverum

Avignon, Provence, Frankrig

1

Feriebolig

8 Personer

4 Soverum

3 Badeværelser

Kvalitet

Ikke til rådighed

This property is currently unavailable. May we suggest the following alternatives:

Andre populære byer i samme område som Avignon

Top regioner Frankrig

Frankrig

Beskrivelse

Feriebolig Bassargues

Husinformation

Kategori ejendom
Feriebolig
Antal personer tilladt
8
Antal soverum
4
Værelser
6
Badeværelser
3
Boligareal
350 m²

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 1 anmeldelse

5,0 / 5
5 / 5

« Tolles, modern eingerichtetes Ferienhaus mit super Gartenanlage und 20m Swimming-Pool »

(CH). Reviewed on 28-07-2012. Traveled in juni 2012

Super modern und komplett eingerichtetes Ferienhaus in dem es an nichts fehlt. Erwähnenswert ist insbesondere der 20m (!) Swimming Pool. Generell liegt das Haus in einer wunderschönen Gartenanlage mit absoluter Privacy. Der Ort Monftrin liegt sehr zentral für verschiedene Ausfllüge in der Region. Für Reisende mit Hund gibt es rund um das Haus tolle Wege zum Laufen. Einziger negativer Punkt: Die Abnahme am Ende dauerte fast 1 Stunde. Bei der Abnahme war die Eigentümerin mit dabei, welche teilweise etwas gar pingelig war.

Property managed by Interhome