Feriebolig Zia Pina in Balestrate, Sicilien - 4 Personer, 2 Soverum

Balestrate, Sicilien, Italien

2

Feriebolig

4 Personer

2 Soverum

1 Badeværelse

Kvalitet

Beskrivelse

Feriebolig Zia Pina

Husinformation

Kategori ejendom
Feriebolig
Antal personer tilladt
4
Antal soverum
2
Værelser
3
Badeværelser
1
Boligareal
60 m²
Afstand til hav eller sø
350 m

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 2 anmeldelse

4,0 / 5
4 / 5

« Esprit de famille »

(CH). Reviewed on 27-07-2014. Traveled in juli 2014

Petite maison au centre de la station balnéaire, commerces et cafés accessibles en quelques minutes à pied. Simple, mais confortable, idéal pour une famille.
Propriétaires très chaleureux et aux petits soins pour nous.

4 / 5

« Sehr zu empfehlen »

(DE). Reviewed on 18-10-2012. Traveled in september 2012

Außerordentlich freundliche Vermieter; exzellente Lage mit allen Einkaufsmöglichkeiten; wundervoller, kilometerlanger Sandstrand (ideal für Familien mit Kleinkindern); gute Ausgangslage für Exkursionen nach Palermo und Trappani.
Das Badezimmer könnte etwas gepflegter sein.

Property managed by Interhome