Feriebolig Littlesea in Weymouth, Syd, syd-vest - 6 Personer, 2 Soverum

Weymouth, Syd, syd-vest, Storbritannien

1

Feriebolig

6 Personer

2 Soverum

1 Badeværelse

Kvalitet

Ikke til rådighed

This property is currently unavailable. May we suggest the following alternatives:

Andre populære byer i samme område som Weymouth

Top regioner Storbritannien

Storbritannien

Beskrivelse

Feriebolig Littlesea

Husinformation

Kategori ejendom
Feriebolig
Holiday Village
Antal personer tilladt
6
Antal soverum
2
Værelser
3
Badeværelser
1
Afstand til hav eller sø
100 m

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 1 anmeldelse

5,0 / 5
5 / 5

« Super Anlage »

(CH). Reviewed on 05-08-2014. Traveled in juli 2014

Eine wirklich schöne und saubere Anlage. Hier gibt es alles was man für die Ferien braucht. Ein wunderbarer Sandstrand ist mit dem BUS (Station in der Anlage) in 10 Min erreichbar. Wir würden sofort wieder kommen.

Property managed by Interhome