Lejlighed Maso Dolcevista in Terme di Comano, Trentino-Sydtyrol - 4 Personer, 1 Soverum

Terme di Comano, Trentino-Sydtyrol, Italien

2

Lejlighed

4 Personer

1 Soverum

1 Badeværelse

Kvalitet

Beskrivelse

Lejlighed Maso Dolcevista

Husinformation

Kategori ejendom
Lejlighed
Antal personer tilladt
4
Antal soverum
1
Værelser
2
Badeværelser
1
Boligareal
50 m²
Afstand til ski lift
10000 m
Afstand til hav eller sø
16000 m

Faciliteter

  • Internet
  • Opvaskemaskine
  • Parkering
  • Husdyr tilladt
  • Swimmingpool
  • TV
  • Vaskemaskine

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 2 anmeldelse

4,0 / 5
5 / 5

« Meravigliosa! »

(IT). Reviewed on 05-11-2013. Traveled in oktober 2013

Bellissimo casolare con panorama mozzafiato, appartamento elegante e attrezzato, come da foto, la struttura ha una piscina interna ed un giardino esterno che meritano!!! Ci siamo trovati molto bene con i gestori, disponibili e cortesi. Posto ideale per una vacanza in relax assoluto! Linda

3 / 5

« Haus auf dem Berg mit Schäferhunden »

(DE). Reviewed on 24-10-2012. Traveled in oktober 2012

Für Reisende mit Hunden nicht empfehlenswert,. Der Vermieter, der im Haus wohnst, hat selbst Schäferhunde. Leider hat er uns diese Info bei der Ankunft vorenthalten und so mussten wir eine Attacke mit anschliesendem Tierarztbesuch in Kauf nehmen.
Ansonsten ist das Haus sehr ausgefallen aber leider liegt es sehr abseits.

BEMÆRK: Der kan forekomme afvigelser mellem markeringen på kortet og objektets præcise beliggenhed. En detaljeret vejbeskrivelse findes i dine rejsedokumenter.
Property managed by Interhome