Feriebolig Sheen View Holiday Homes in Kenmare, Cork and Kerry - 5 Personer, 3 Soverum

Kenmare, Cork and Kerry, Irland

1

Feriebolig

5 Personer

3 Soverum

2 Badeværelser

Kvalitet

Ikke til rådighed

This property is currently unavailable. May we suggest the following alternatives:

Andre populære byer i samme område som Kenmare

Top regioner Irland

Irland

Beskrivelse

Feriebolig Sheen View Holiday Homes

Husinformation

Kategori ejendom
Feriebolig
Antal personer tilladt
5
Antal soverum
3
Værelser
4
Badeværelser
2
Afstand til hav eller sø
400 m

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 1 anmeldelse

4,0 / 5
4 / 5

« Empfehlenswert »

(DE). Reviewed on 17-06-2014. Traveled in juni 2014

Große Haushälfte mit guter Ausstattung. Sehr hellhörig. Die Terrassenmöbel waren ziemlich verrostet und kaum benutzbar. Matratzen sehr gut. Service vor Ort sehr nett und freundlich. Kaffeemaschine nicht vorhanden. 20 bis 25 Min. zu Fuß in den hübschen Ort Kenmare. Idealer Ausgangspunkt für Ausflüge in alle Richtungen.

Property managed by Interhome