Lejlighed Laaxer Stöckli in Laax, Surselva - 6 Personer, 4 Soverum

Laax, Surselva, Schweiz

1

Lejlighed

6 Personer

4 Soverum

1 Badeværelse

Kvalitet

Ikke til rådighed

This property is currently unavailable. May we suggest the following alternatives:

Andre populære byer i samme område som Laax

Top regioner Schweiz

Schweiz

Beskrivelse

Lejlighed Laaxer Stöckli

Husinformation

Kategori ejendom
Lejlighed
Chalet
Antal personer tilladt
6
Antal soverum
4
Værelser
5
Badeværelser
1
Boligareal
90 m²
Afstand til ski lift
2000 m
Afstand til hav eller sø
500 m

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 1 anmeldelse

4,0 / 5
4 / 5

« Heimelig »

(CH). Reviewed on 01-09-2014. Traveled in august 2014

Wohnlich eingerichtet, nicht 'steril', schöne Lage. Laax bietet sich mit dem (Bade-)See und tollen Kinderspielplatz für Familien mit kleinen Kindern an.

Property managed by Interhome