Feriebolig De Dars in 't Zand, Nord-Holland - 10 Personer, 5 Soverum

't Zand, Nord-Holland, Holland

2

Feriebolig

10 Personer

5 Soverum

2 Badeværelser

Kvalitet

Beskrivelse

Feriebolig De Dars

Husinformation

Kategori ejendom
Feriebolig
Farmhouse
Antal personer tilladt
10
Antal soverum
5
Værelser
6
Badeværelser
2
Boligareal
150 m²
Afstand til hav eller sø
6000 m

Faciliteter

  • Internet
  • Opvaskemaskine
  • Parkering
  • TV
  • Vaskemaskine

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 2 anmeldelse

5,0 / 5
5 / 5

« Geweldig »

(NL). Reviewed on 08-10-2014. Traveled in oktober 2014

Hartelijk en warm ontvangst, nette en gezellige ambiance op een korte rijafstand van een mooi strand,Winkels zijn er voldoende in de omgeving
Zeker een aanrader om even tot rust te komen

5 / 5

« Rundum erholsam »

(DE). Reviewed on 03-08-2012. Traveled in juli 2012

Schönes altes Bauernhaus unter Reet, der Eigentümer wohnt in der vorderen Hälfte zur Straße hin und ist in "Notfällen" (z.B. Ausfall des DVD-Rekorders) sofort zur Stelle gewesen. Die Straße hört man im Haus nicht und im Garten auch nicht störend. Das Haus ist gepflegt und von ausreichender Ausstattung. Für Tage mit weniger schönem Wetter liegt ein dicker Ordner mit einer Vielzahl von Vorschlägen für Ausflüge bereit. Hilfreich war auch der Bollerwagen für Ausflüge zu Fuß mit Kindern oder um die Einkäufe und das Gepäck vom Parkplatz bis zum Haus zu karren. Im Garten ist ausreichend Platz zum Spielen für Kinder und Erwachsene.

BEMÆRK: Der kan forekomme afvigelser mellem markeringen på kortet og objektets præcise beliggenhed. En detaljeret vejbeskrivelse findes i dine rejsedokumenter.
Property managed by Interhome