Feriebolig Sianowska Huta in Sianowska Huta, Pomorze - 4 Personer, 2 Soverum

Sianowska Huta, Pomorze, Polen

1

Feriebolig

4 Personer

2 Soverum

2 Badeværelser

Kvalitet

Beskrivelse

Feriebolig Sianowska Huta

Husinformation

Kategori ejendom
Feriebolig
Farmhouse
Antal personer tilladt
4
Antal soverum
2
Værelser
4
Badeværelser
2
Boligareal
128 m²

Faciliteter

  • Internet
  • Brændeovn/Pejs
  • Parkering
  • Husdyr tilladt
  • TV

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 1 anmeldelse

5,0 / 5
5 / 5

« Romantisch und Komfortabel »

(CH). Reviewed on 01-10-2012. Traveled in september 2012

Sehr schönes stilvolles Haus (auch innen!), absolut ruhig und sehr romantisch gelegen. Grosse Aussenfläche (Gedeckter Sitzplatz am Haus mit Sitzgruppe, Weiterer Sitzplatz auf dem Steg im Teich, Wiese. Wer gerne feuert, kommt auf seine Rechnung: Heizung mit Kachelofen. Ideal für: Wandern, Pilze sammeln, Kultur- und Naturausflüge. Von Vorteil sind ein Navi plus eine gute Karte!

BEMÆRK: Der kan forekomme afvigelser mellem markeringen på kortet og objektets præcise beliggenhed. En detaljeret vejbeskrivelse findes i dine rejsedokumenter.
Property managed by Interhome