Lejlighed Les Valmonts in Val Cenis, Savoie - Haute-Savoie - 6 Personer, 1 Soverum

Val Cenis, Savoie - Haute-Savoie, Frankrig

1

Lejlighed

6 Personer

1 Soverum

1 Badeværelse

Kvalitet

Beskrivelse

Lejlighed Les Valmonts

Husinformation

Kategori ejendom
Lejlighed
Residence
Antal personer tilladt
6
Antal soverum
1
Værelser
2
Badeværelser
1
Boligareal
32 m²
Afstand til ski lift
50 m

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 1 anmeldelse

2,0 / 5
2 / 5

« Minimum wszystkiego »

(PL). Reviewed on 22-08-2014. Traveled in juli 2014

Apartament w zasadzie zgadzal sie z opisem, jednakze spelnial wymagania tylko w minimum. Na szczescie moja rodzina jest 4 osobowa wiec w tym tzw. "6-osobowym" apartamencie jakos sie upchnelismy. Zdecydowanie nie daloby sie mieszkac w 6 osób.
Szczególy:
1. Lózka:
Jedno lózko pietrowe na dwoje dzieci. Nasze sie miescily, natomiast duzy nastolatek mialby klopoty sie tam polozyc.
Lózko podwójne dla rodziców - w porzadku, typowy standard.
Kanapa podwójna rozkladana. Na szczescie nie musielismy jej rozkladac. Ale przestrzegam, po rozlozeniu tejze nie ma miejsca w pokoju na nic.
2. Stól: w zasadzie jest 6-osobowy, po dwie osoby przy dlugich krawedziach i po jednej przy krótkich, ale zeby to zrealizowac trzeba by stól przesunac na srodek pokoju, co wyklucza rozlozenie kanapy.
3. Kuchnia: porazka totalna. W kuchni nie ma blatu roboczego! My korzystalismy ze stolu w pokoju. Wyposazenie zgodne z opisem, ale malo sprzetów pomocnych w kuchni, (brak np lopatki, cedzaka itp).
4. Przedpokój: tu krzyzowaly sie i (doslownie) zderzaly 4 drzwi. Powodowalo to utrudnienia przy wchodzeniu do apartamentu, badz próbie dostania sie do toalety lub lazienki.
5. WiFi: w ofercie jest napisane ze bedzie dostepny bezprzewodowy LAN. I w zasadzie jest, ale tylko w poblizu recepcji i bardzo mocno ograniczony, po 15 minutach automatycznie rozlacza uzytkownika i nie wiem po jakim czasie mozna sie zalogowac ponownie. W zasadzie nie skorzystalem ani razu.
6. Na szczescie podrózowalem tam latem wiec nie mialem problemu z gruba zimowa odzieza, Jednakze zima nie ma miejsca na wysuszenie mokrej odziezy. Grzejniki na moje oko byly male, ale nie potrafie ocenic czy wystarczajaco ogrzeja pomieszczenia zima.

Nie mam zarzutów co do obslugi, trzeba wziac pod uwage ze recepcja nie jest czynna przez caly dzien, ale co kraj to obyczaj. W recepcji osoby mówia po angielsku. Basen czynny od 9:30 do 19:30.

Property managed by Interhome