Feriebolig Allhallows in Rochester, South-East - 6 Personer, 3 Soverum

Rochester, South-East, Storbritannien

1

Feriebolig

6 Personer

3 Soverum

1 Badeværelse

Kvalitet

Ikke til rådighed

This property is currently unavailable. May we suggest the following alternatives:

Andre populære byer i samme område som Rochester

Top regioner Storbritannien

Storbritannien

Beskrivelse

Feriebolig Allhallows

Husinformation

Kategori ejendom
Feriebolig
Holiday Village
Antal personer tilladt
6
Antal soverum
3
Værelser
4
Badeværelser
1
Afstand til hav eller sø
200 m

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 1 anmeldelse

3,0 / 5
3 / 5

« Correct dans l'ensemble »

(FR). Reviewed on 29-07-2014. Traveled in juli 2014

Accueil correct, parc de loisir très grand donc beaucoup de monde. Certains y sont présent toute l'année, donc bruyant dés le matin ( voiture qui part a 7 h), aspirateur ou tondeuse ( pendant 4 h en journée) et chien qui aboit dés qu'une personne passe !
Sinon, assez bien situé pour aller à Londres ( 20 min de voit. + 45 min de train mini ), peu d'activités dans les environs ( 2 ou 3), activités pour les enfants sur place payantes.
Pas de salon de jardin.

Property managed by Interhome