Lejlighed Rosablanche A21 in Siviez-Nendaz, Valais/Wallis - 4 Personer, 1 Soverum

Siviez-Nendaz, Valais/Wallis, Schweiz

2

Lejlighed

4 Personer

1 Soverum

1 Badeværelse

Kvalitet

Beskrivelse

Lejlighed Rosablanche A21

Husinformation

Kategori ejendom
Lejlighed
Holiday Village
Antal personer tilladt
4
Antal soverum
1
Værelser
2
Badeværelser
1
Boligareal
60 m²
Afstand til ski lift
10 m

Faciliteter

  • Internet
  • Opvaskemaskine
  • Parkering
  • TV
  • Vaskemaskine

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 2 anmeldelse

3,5 / 5
4 / 5

« Quelques améliorations à apporter............! »

(FR). Reviewed on 01-06-2013. Traveled in marts 2013

Rideaux de la piéce principale pas assez opaques.......la lumiere du jour reveille trés tôt ceux qui dorment dans cette piéce.
Un four micro onde serait le bien venu ainsi qu'une télé plus grande et de meilleure qualité......................sinon, ras.

3 / 5

« Winterferien im Rosablanche »

(CH). Reviewed on 07-04-2013. Traveled in marts 2013

Das Apartmenthaus wirkt z.T. etwas durch die Jahre gezeichnet. Es ist aber grundsätzlich alles funktionstüchtig, wenn auch nicht auf dem neuesten Ausbaustandard.
Die Zimmer sind einigermassen gross und unsere Wohnung eignet sich gut für eine Familie mit zwei Kindern (oder generell für 4 Personen). Es hat genügend Stauraum und die Betten sind bequem (auch die Auszugsbetten). Die Küche is mit dem Nötigsten ausgestattet (ganz wichtig - es hat auch ein Käsefonduegeschirr...).

BEMÆRK: Der kan forekomme afvigelser mellem markeringen på kortet og objektets præcise beliggenhed. En detaljeret vejbeskrivelse findes i dine rejsedokumenter.
Property managed by Interhome