Lejlighed Gulf view in St Petersburg/Treasure Island, Central West Florida - 6 Personer, 2 Soverum

St Petersburg/Treasure Island, Central West Florida, USA

1

Lejlighed

6 Personer

2 Soverum

2 Badeværelser

Kvalitet

Beskrivelse

Lejlighed Gulf view

Husinformation

Kategori ejendom
Lejlighed
Residence
Antal personer tilladt
6
Antal soverum
2
Værelser
3
Badeværelser
2
Boligareal
79 m²
Afstand til hav eller sø
10 m

Faciliteter

  • Internet
  • Klimaanlæg
  • Opvaskemaskine
  • Jacuzzi
  • Parkering
  • Swimmingpool
  • TV
  • Vaskemaskine

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 1 anmeldelse

5,0 / 5
5 / 5

« Tolle Woche am Golf von Mexiko »

(CH). Reviewed on 14-10-2013. Traveled in oktober 2013

Ausgezeichnete Wohnung mit allem was nötig ist um stressfreie Urlaubstage zu verbringen an toller Lage mit direktem Strandanstoss und guter Lage für aller Art Ausflüge und Aktivitäten (Auto notwendig, wie immer in den USA).

BEMÆRK: Der kan forekomme afvigelser mellem markeringen på kortet og objektets præcise beliggenhed. En detaljeret vejbeskrivelse findes i dine rejsedokumenter.
Property managed by Interhome