Lejlighed Rosablanche A24 in Siviez-Nendaz, Valais/Wallis - 6 Personer, 2 Soverum

Siviez-Nendaz, Valais/Wallis, Schweiz

2

Lejlighed

6 Personer

2 Soverum

2 Badeværelser

Kvalitet

Beskrivelse

Lejlighed Rosablanche A24

Husinformation

Kategori ejendom
Lejlighed
Holiday Village
Antal personer tilladt
6
Antal soverum
2
Værelser
3
Badeværelser
2
Boligareal
80 m²
Afstand til ski lift
10 m

Faciliteter

  • Internet
  • Opvaskemaskine
  • Parkering
  • Husdyr tilladt
  • TV
  • Vaskemaskine

Customer reviews

For at kunne skrive en anmeldelse på denne webside skal kunden være inviteret pr. e-mail på baggrund af en bekræftet booking.

Kundeanmeldelser

Resultatet er baseret på 2 anmeldelse

3,5 / 5
3 / 5

« Skiferien »

(CH). Reviewed on 04-02-2014. Traveled in januar 2014

Optimal für ski-ferien mit Kindern,zur tiefgarage raus und sofort auf der piste. Gutes "lädeli" im haus mit allem was man braucht. W-lan leider nur dsl-start man muss sich immer wieder einwählen. Gutes preis Leistungs-verhältnis.

4 / 5

« Familienferien »

(CH). Reviewed on 28-02-2013. Traveled in februar 2013

Nicht ganz ruhige Nachbarn. Geräusche des Treppenhaus im Schlafzimmer gut hörbar. Leitungen sind auch gut zu hören.
Balkontüre schlecht isoliert. Geräusche von Restaurant und Skischule gut hörbar.
Lage sehr gut. Skivermietung im Haus. Skianlagen direkt vorm Haus.

BEMÆRK: Der kan forekomme afvigelser mellem markeringen på kortet og objektets præcise beliggenhed. En detaljeret vejbeskrivelse findes i dine rejsedokumenter.
Property managed by Interhome